be aldrig om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

kom på att jag skulle ju lägga in fler IBmiddagbilder, men nu orkar ja verkligen inte, kanske gör ett kollage över helgen nångång.
hur som helst, så har jag gått så jävla mycket den här helgen, och en hel del av det i obekväma skor, men jag tror faktiskt att jag har blivit härdad.
det är däremot något jag inte har blivit när det gäller starka drycker.
fest tre dagar i rad = svårt att lyckas bra med haha.
men det va kul igår mestadels och jag tror jag behövde en del av händelserna helt enkelt, eller ja tror inte, jag vet haha.
gjorde en fin tabbe när vi kommit in, jag skulle betala inträde och hittade inga kontanter så jag tog fram kortet hahahahah, hur fan tänkte jag där?!
vakten kollade på mig som om jag vore helt jävla pantad och det förstår jag, tack rebecka för att du betalade åt mig haha ^^

idag har jag gått och gått och gått, bland annat för att få tillbaka min mobil som ja lämnade på förfesten hos patrik.
det är andra gången på kort tid som ja inte har koll på mobilen, och det är jättedumt för man blir så handikappad så får skärpa mig med det.

just det, va ju och kollade på alice igår, vad braaaaaaa det var, blev så stolt, va nära till tårar haha <333
image330
fred på vår jord, oh yeah.
det va typ tusen gånger bättre än inspelningen på bt.se, och nej jag är inte bara en partisk storasyra, dom ägde ^^

och nu väntar en vecka utan prov :O
weeeeeeeeird, men alldeles, alldeles underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback