bra och anus

bra:
- om åtta dagar slutar jag
- snart är det student, och vi har gått igenom hur många foton som helst från när jag va liten för att hitta en till studentplakatet, och det är jätteroligt att se tillbaka lite. tror jag vi har hittat the one ^^ har även hittat en del asfula men roliga bilder tex en när jag ser ut som en alien. och en när det ser ut som om jag har typ två hårstrån på huvudet, och äter en riskaka, jag åt alltid det när ja va liten haha.
- jag tror jag kommer äta rabarberpaj till frukost imorrn
- jag har blivit mer brun än röd

anus:
- jag måste läsa 7 sidor till, och lära mig dom, innan jag somnar
- jag kanske inte somnar för jag har tagit koffeintablett, men jag är trött, fast har haft tidigare dåliga sömnupplevelser med koffeintablett i kroppen, KONSTIGT NOG haha.
- imorrn avgörs 52 % (miffad siffra) av mitt biologibetyg
- i övermorgon avgörs 24 % som jag inte har pluggat ett piss på och som jag kommer ha cirka 5 timmar på mig att plugga in imorrn
- jag kommer vara helt slut till dageninnanfranskaprovetplugg
- jag vet inte vad jag ska äta för lunch imorrn för jag hinner inte fixa något och jag åt upp de sista snabbnudlarna idag
- jag HATAR multiple choicefrågor :(
- det här inlägget blev jättetråkigt

men nu har ja 28 min på mig att lära mig det jag har kvar för ikväll.
wish me good luck.........

Kommentarer
Postat av: Jennica

Faktiskt så var inte detta inlägget så tråkigt haha. Jag inser att det positiva ofta överväger det negativa, typ som att få äta rabarberpaj gör det faktum att 52% av biologibetyget avgörs idag lite lättare att hantera haha.

2008-05-14 @ 07:21:31
Postat av: vicky

biologi - bra eller anus?
ANUUUUS! haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback