hela livet blev en helg

vet ni vad, idag har jag förhoppningsvis räknat något annat än addition, subtraktion, multiplikation och division för sista gången i mitt liv!
aldrig mer psykologi, aldrig mer matte - livet är underbart ^^
kan ju inte direkt säga att jag är nöjd med matten, men det är inte huvudsaken just nu.
och om två veckor exakt så slutar jag skolan, oh yeah
och idag har jag fått lite färg, oh yeah
och igår åt jag och vix pizza på sandwallsplatsen och tog ett stort steg för människan och ett väldigt litet för mänskligheten.
och imorrn ska jag sova ut, och sedan slänga precis alla papper och block jag har hemma som handlar om ämnena jag avverkat.

igår hade jag en väldigt spännande bussresa hem till hässletorg haha.
för det första va minst hälften av passagerarna fulla, vid 21tiden på en onsdag, det va väl lite väl haha.
för det andra satte sig en full kvinna bredvid mig och läste smsen jag skrev och jag höll precis på att skriva "sitter bredvid en alkis" så fick snabbt ändra det till "sitter på bussen" hahah.
sen finns det ett identiskt tvillingpar som alltid roar mig lika mycket för dom är 25+ och klär sig fortfarande EXAKT likadant, snälla ni som åker ettan ni har väl sett dom? hahaha
och precis innan den fulla kvinnan gick av sa hon att alla invandrare va dumma i huvudet och försökte få mig att hålla med, ochj jag ville helst inte svara varken bu eller bä på det (hahaha) just till henne så jag bara kollade bort, men sen verkade alla som hört tro att jag va rasist, usch haha.

nu ska jag snart sova och inte ställa klockan :)
men i örvigt är det biologiråstud som gäller, för det ska fan gå bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
hoppas du haft en bra dag!
sov gott!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 00:28:59
Postat av: Anna

haha jag har sett de två om de är ganska tjocka :P

2008-05-12 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback