nananaa

tänkte blogga nu när jag är på bra humör, så ifall det går dåligt på franskan imorrn och jag vill skriva typ "fucking baguettespråk" här imorrn så kan jag göra det och ändå få till en bra balans mellan sinnesstämningar i bloggen.
så vad finns det att vara glad för kanske ni undrar?
jo det ska jag tala om, jag har nämligen avverkat 9 av 13 prov nu och har bara kvar ämnen som jag faktiskt tycker om.
även om franska är svårt och det ämnet jag har svårast att förutspå hur det kan gå i så tycker jag ju iaf om det.
och svenska i like.
detta betyder alltså att jag är klar med matte, biologi, psykologi och engelska.
detta betyder också att om en vecka exakt så kommer det vara cirka sju timmar sen jag druckit en stor mängd alkohol på kort tid för att fira att exams och IB är över.
gud, vad jag vill in your face:a det på alla som kommer ha geografi kvar då haha.

något annat jag är glad för är att jag är att jag har såpass lätt att skratta som jag har.
även om det leder till att jag blottar mitt tandkött för ofta.
jag vet att man kan framstå som trög om man skrattar åt allt och inget, men jag står fast vid att ett gott skratt förlänger livet och att allt blir så mycket roligare om man kan skratta till åt saker som att det ser roligt ut när man slänger en sockerbit i te (honey host host), för att det man skrivit "it can ME model" istället för be model (vix host host)  eller skaka lite lätt på axlarna när man råkar skriva "www.hoRmail.com" istället för hotmail som jag precis gjorde för typ 45687:e gången så ja vet egentligen inte varför det fortfarande underhåller mig.
basically, så kommer jag sakna mina babes när vi inte ses varje dag, för det finns inga som er <333

förresten, jag åt världens godaste potatis idag.
jag brukar ha väldigt svårt att uppskatta potatis, men den här va verkligen goood och typ jättepotatisig.
det fanns på bakgården och den va typ värmd i ugn men inte typ ugnsstekt utan ah.
den bara va där och va potatisig och jag har aldrig uppskattat potatis så mycket haha.

men nu hade jag tänkt lära mig ett antal glosor jag kan spotta ur mig på franskaproven imorgon.
jag tror nämligen inte att asfaltsboll (boule de goudron), som är typ det enda jag minns sedan innan mocks, kommer vara på jätteanvändbart.
au revoir.

Kommentarer
Postat av: h0nung

HAHAAH jag döööör ahhahaahhaha
kommer sakna diiiiiiiiiig (L)

Postat av: vicky

HAHAHHAA vi använder boule de goudron imon, snäääälla hahahaa kommer sakna dig meeeed :( (L)

2008-05-15 @ 22:17:52
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback