now you only get it in your nightdress

nu har ja 3 min på mig att skriva nåt vettigt.
igår hade jag fullt upp, drog till skolan med vix för att lämna tillbaka böcker, men fick inte tag i varken lisa eller fatima så vi åt istället hahah.
sen hängde vi vid sandwallsplatsen typ hela dagen, och anna joinade efter ett tag ^^
hittade en balväska igår med, phew.
men apropå balen, fy fan vad panik jag fick igår när jag skulle ta på mig klänningen för att prova frisyrer.
ett band är helt fel!
och vi påpekade det sist och då sa hon att det bara va att pressa till det så hon gjorde det, så sen provade jag den inte igen för hon sa at det va okej.
men det är det definitivt inte, bandet ser helt felvänt ut, gahhhh, så idag måste vi dit och be dom fixa det, och dom är så jävla otrevliga på brides and beauties så det finns inte.
usch.
blev på så himla dåligt humör, för klänningen måste ju fan va så som jag vill ha den.
men men, borde väl gå att fixas idag, men inte direkt god tid, gah.
sen brände jag näsan igår också, det ser inte bra ut haha.
aja nu måste ja verkligen dra, ska spela flöjtensemble på militärpalatset, undra om ja hittar dit.
bye

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

ååh, sånt är så irriterande, när man är stressad, allt blir fel och folk dessutom är otrevliga xD haha

Postat av: Anna

Elza du kommer bli ashet i din klänning, jag kommer i alla fall falla som en fura... ;)

2008-05-29 @ 10:38:56
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback