just walk on byyyyyyyyyy

cambridge är världens sötaste stad.
jag kände redan respekt för folk som går där, och efter att ha sett det for real så kan ja inte säga att den försvann.
respekt till dig peng haha, som jag träffade i typ 20 min iaf, kvalitetstid, woah haha :D
i övrigt turistade vi och träffade massa folk.
åkte dit med kingas kompis eduardo, från brasilien, som kom 1,5 timme försent och när han väl va där sa han "well what can i say, what they say about brazilians is true" hahah, riktigt skön kille, förseningen gjorde inget när man träffade honom :)
bodde hos feras AL FAKIR (!), som kinga kände från en kurs hon va på i cambridge.
hon har  fått otroligt många kontakter på det sättet som jag känner att jag också kommer börja leva på haha<3
iaf, vi åt pizza, såg cambridge by night, rökte vattenpipa, blev visade världens bästa korttrick, jag visade feras salem al fakir på youtube och han sa till alla som kom förbi att det va hans kusin ahaha, och slutligen sov vi alla fyra i hans lilla studentrum, men det va kul och alla sov riktigt gott trots otroligt lite plats.

idag vaknade jag mycket senare än jag hade tänkt, men har ändå fått en del gjort.
som att läsa sju dagstidningar, woah haha.
min book review går däremot inte så bra.
jag hatar book reviews.
jag hatar faktumet att jag måsteläsa upp den för 15-20 pers samtidigt som dom tar anteckningar om allt som kan ändras med den ännu mer.
peer review, det är väl ingen som får ut nåt av det, är ju bara hemskt.
men men.

idag har jag även insett att det här inte va en bra dag att ha uppsatt hår haha.
och att man alltid träffar folk när man inte vill/tror att man ska göra det.
och att det här är så jävla svårt.
och att det finns folk som iaf gör det lättare.
och att nu komme min lägenhet att bli lite normalare haha.
och att man är lite skadad när man verkligen blir stressad över att man inte har laddat upp alla bilder man borde på facebook hahaha.

"if you see me walking down the street, and I start to cry each time we meet, just walk on by." 

Kommentarer
Postat av: lipton

snaaart ses vi älsk :):):) <33

2008-11-25 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback