everytime i say goodbye i sound like a fucking idiot

håller just nu på med min favoritsysselsättning: tvätten...
jag har väldigt svårt att göra nåt annat medan jag väntar de 36 minuterna på att det ska bli klart, jag vet inte varför, min hjärna blir liksom blockerad, kanske tvättmedlet som stiger mig åt huvudet varje gång.
och eftersom jag inte har lust att hänga blöta kläder i mitt rum så måste jag torktumla allt jämt, och det tar sin lilla tid det med.
haha det är verkligen en stor grej för mig det här, både jag och kinga pratar om hur vi ska planera in tvätten hela veckan ungefär hahaha.
men iaf..
veckan har varit stressig och gått hur fort som helst.
jag vet inte riktigt vad jag har gjort ärligt talat.
jo i onsdags gick jag ut och det va riktigt lyckat, och extremt crowded överallt.
jag blev offendad för en kille frågade vad jag hette och ja ba "elza" han ba "yeah right, youre just making up, i know it" HAHA jag ba excuse me :P
det roliga va att ja tänkte hitta på nåt för jag tyckte han såg lite skum ut, men så va jag ärlig och fick bara skit för det haha!
jag gjorde också en grej som är så typiskt mig att göra med lite alkohol i kroppen.
ni vet när man vet saker om folk via facebook eller liknande, som man egentligen inte vet haha?
alltså för att man har varit inne på personens profil eller lästs folk wall eller nåt.
jag lyckas ofta säga såna saker till folk på krogen och det blir verkligen awkward,  och i onsdags nådde jag nog botten när ja snackade med en som kände en jag kände och ba "you live in block 27, right?" HAHAHA han ba eh.. yes...how do you know that?
och ja blev helt ställd och visste verkligen inte vad ja skulle säga, ja ba "eh i.. saw you outside.." yeah.. right.. hahahah
men ah kvällen rullade på ändå, hade riktigt kul, men nån snodde våra jackor, det va mindre kul.
och min nya scarf! värstaaa.
vi kom iaf hem säkert, men ganska ostabilt, och jag va hungrig och hade verkligen ingenting, så jag åt tortillias med mjukost hahaha, det va inte så gott tror jag.
kinga smsade "im eating fuckin tomato soup"
och en timme senare "im throwing up the fuckin tomato soup" ahahahah <333

dagen efter va ganska seg, fick verkligen ta mig samman för att överhuvudtaget komma iväg från mitt rum.
men jag lyckades, och efter ett väldigt ogivande seminar bestämde jag och ganska många andra oss för att inte gå på en creative writing föreläsning simply för att vi är skiträdda för läraren haha.
hon är bara föreläsare tre ggr, det här va sista, hon förlorade mig efter första gången.
och jag är så glad att jag inte gick, för hon hade varit jätteotrevlig nu med, bara läst rakt ifrån ett papper, tvingat folk som va oförberedda att läsa, samt när en kom in fem minuter försent sa hon "god youre so pathetic!" HAHAH.
kalla mig töntig men jag klarar helt enkelt inte att sitta där i två timmar och gömma mig, det är slöseri med tid.
i bibblan träffade jag camilla som sa "no way" att hon går dit igen haha, och sen träffade jag ryan som sa att han hade sett fram emot att skippa den föreläsningen hela dagen hahaha.
det roliga är att alla går på seminars som hör till den föreläsningen sen och låtsas att dom va där.
men den här gången skulle vi ha "peer review" vilket ja tycker är väldigt skrämmande, men tack och lov började vi inte med min story.
vi började med en äldre kvinnas, och innan lektionen skulle vi läsa den och skriva kommentarer, så jag gjorde det med ryan.
jag läste den, och jag fick verkligen bättre självförtroende när jag rättade en 50årig brittisk kvinnas grammatik och meningsbyggnad hahaha.
det va nog en engångsföretelse dock, hon verkar lite lost haha.

sen skulle jag ta bussen hem, och tror ni inte att jag ser den kvinnan där och hon ger mig the evil eye hahah, jag sa enbart snälla saker på peer review till henne!
bitch!
aja hahah, åkte hem och blev tillsagd att inte äta för att vi skulle dra till agne och äta kinesiskt.
ok, tänkte jag, bara det att jag typ dog av hunger och fick vänta i två timmar haha, jag googlade bilder på mat, det säger väl en del :P
mitt i googlandet kom freddie förbi och introducerade mig till
den här komikern, om ni har varit i london, snälla titta, det är otroligt roligt hahaha.
jag förstår mig verkligen inte på britter ibland haha, så det här va klockrent.
däremot kunde jag själv ta till mig delen om att snacka i telefon - därav rubriken.
sen kom vi äntligen iväg till agne och jag har aldrig uppskattat mat så mycket haha.
slutet gott allting gott :P

och idag fick jag pallra mig upp tidigt för min enda lektion, men det va soft måste jag säga.
och nu försöker jag att inte gå och lägga mig igen utan göra alla mina domestic duties haha.
kvällen blir chill på lloyds, jag orkar verkligen inte gå till nån club, vore skönt att bara sitta och snacka med folk.
men imorrn åker kinga och jag till cambridge över helgen, woho! :)

Kommentarer
Postat av: vicky

hahahaha det är samma med mig när det kommer till tvätten :( man hinner typ inte göra nåt på 36 min!!hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback