good to have a soulmate

jag är så sjukt lyckligt lottad som har funnit en bästa vän och soulmate här.
för varje dag märker vi mer och mer hur otroligt lika vi är.
kul också att vi hade snackat på facebook i somras, tänk om jag hade vetat då att det va min polska tvilling haha.
jag kan säga dom konstigaste och hemskaste grejerna och hon förstår mig och säger "i think so too" och jag bara sitter där och gapar haha.
och självklart går vi båda journalistik och är 160 cm korta..
listan kan göras lång, men jag ville bara dela med mig av hur skönt det är att ha lyckats bli såpass tight med nån.
jag va nyss rätt low och hon fick mig genast att inse att jag har bättre saker för mig haha.

cant believe they made two of us :P


MEN missförstå mig inte.
hur bra jag än har det här så saknar jag folk.
asianbabes, det är dags för en riktig reunion! <3333
saknar er jättejättemycket.
this weekend please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback