IM falling apart man..

nu tror jag min kropp börjar säga ifrån min livsstil haha.
inte så konstigt.
när jag kom hem igår, nykter från en 100 gånger sämre halloweenfest än i onsdags hah, så började jag frysa så jag skakade och hackade tänder.
jag har sovit med två par strumpbyxor, mjukis, tshirt, ullkofta, halsduk, tjocka sockar, fårskinnstofflor samt vantar haha!
mår lite bättre nu, men absolut inte bra, gah.
men men, gårkvällen hade sina höjdpunkter iaf och det va:
1. paco's outfit, han va barbara bush och asså det va den bästa outfiten jag sett ever, plus att han är så jävla söt så det kunde bara inte gå fel haha! en kille raggade tom på honom hahaha :D
2. maten vi åt efteråt. fyllemat är fel ord eftersom vi inte va fulla, men nattamat då, det va gotttttt <3
3. att vi gick in på en dygnet runt-öppen affär, och jag såg att dom hade massa goda, NYTTIGA saker, som vindolmar och linssallad! jag blev helt crazy och handlade mat mitt i natten hahah, med min påfågelsmask på och det hade ja glömt, så biträdet skrattade åt mig att jag stod och gjrode seriös shopping i den haha.

igår va jag och kinga för övrigt med om en sån sak man aldrig aldrig kommer att glömma.
vi är så gott som blodsystrar nu haha! (inget lesbiskt eller nåt ja känner hru detta låter konstigt hahah)
"polish, oh dear" och "just dont swallow it!" får sammanfatta :D

idag har jag saker jag måste göra som att städa, handla mat och kanske tvätta, samt förbereda mig mentalt inför prag.
men det får vänta, nu måste jag göra absolut ingenting.
så jag ska äta världens godaste pasta med linser i tomatsås, samt grekiska vindolmar (om ni inte har ätit det måste ni bara prova!) och se på dom två avsnitt av gossip girl som jag missat!
känns ganska stabilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback