never were and never will be

sen sist har så mycket hänt att jag omöjligt kan sammanfatta det.
men ska försöka.

torsdag.

en av dom värsta dagarna jag haft här, om inte den allra värsta.
presskonferens nio på morgonen, följt av att skippa 4 timmars lectures för att plugga, IB någon?
ytterligare två seminars och sen hade jag lovat att följa med och kolla på christmas lightning och ah det har jag ju redan klagat på haha.
varken jag eller kinga ville egentligen hem sen, då vi väntade två liknanade men ändå inte, men hur somhelst, väldigt jobbiga konversationer.
och vad ska man säga... jag känner mig tom.
och ibland är det nästan jobbigare när man inte blir förbannad och ber nån dra åt helvete utan när allt liksom bara är och ingen kan göra nåt åt det.
fast i längden uppskattar jag det, såklart.

fredag.
efter väldigt lite sömn ville jag verkligen inte gå upp och ta tag i det som faceade mig.
men jag gjorde det, tog den tidigaste bussen till skolan, fixade det sista med min presentation och gjorde den, och det gick faktiskt bra.
jag tror IB gav en något värdefullt iaf, nämligen att prestera under stress och kunna genomföra något även om man verkligen mår skit haha.
sen skrev jag ut min news story, som en viss person blev "impressed" av så jag hoppas jag får lite högre poäng än sist.
efter det tog jag och kinga en lång frukost/fika på costa och pratade om torsdagens eh bravader...not.
men vi lyckades se lite komiska inslag och ah, what to do egentligen haha.
sen drog jag hem och städade för att sedan hämta viiixxxx, som hade väldiga problem att ta sig hit och nu står fast vid att "det tar en timme att åka till kingston" fast det inte alls gör det hahaha <3
vi gick till kinga, där agne, george och niki väntade och förfestade.
sen bar det av till eivissa på UV-glow party, jag uppskattar verkligen dom!
men vi fick massa glowsticks av en tjej, som sedan tog tillbaka alla, man ba wtf haha.
vi hade alla sjuukt ont i  fötterna efteråt, mend et brukar ju va ett tecken på att man har haft en bra kväll hahah.
vix och jag avslutade kvällen med att äta uncle bens express rice haha :D

lördag.

vaknade sent, åt det enda jag hade i mitt skafferi = pasta och ost :P
åkte sedan till vix och gjorde oss i ordning och sen bar det av till honey.
där träffade vi raquel och förfesten satte igång.
jag blev _ganska_ dragen och vet forfarande inte hur många jag skickade oförståeliga sms till, jag ber en stilla bön att kinga och amir va dom enda..
höjdpunkten på kvällen och typ i mitt liv hahah va iaf att vi åkte i en hummer limousin till klubben HAHAHA.
jag vet inte riktigt hur det gick till ärligt talat, men vi blev inbjudna av ett gäng killar och plötsligt satt vi bara där hahaha.
helt sjukt kul iaf, "where's the champagne?!"
klubben vi va på, sound, va awesome!
to sum up, jag hade nog den bästa utekvällen ever, med mina babes såklart! <3333
kan inte fatta att vi har setts så lite här, vi får verkligen ändra på det!
eller ja fattar ju varför, för att alla är så upptagna haha men nu börjar ju iaf första tiden avta.

söndag.
som ni kanske förstår kan man inte göra så mycket en dag efter en som den förra haha.
och jag gjorde i stort sett ingenting, åkte hem, gick till biblioteket med tanken att plugga men jag somnade haha, så jag insåg att det nog va bäst att gå hem.

och nu, måndag, sitter jag här och är väldigt försenad i mitt eget schema.
jag är ledig på måndagar, tack och lov, för det är då jag gör allt jag har skjutit upp samt försöker ta tag i mitt liv efter påfrestande helger haha.
nåt av det bästa jag vet är att efter att ha pluggat gå en promenad längs thames, det är otroligt lugnande.
ska försöka göra det idag men det ser lite grått ut.
annars har jag mitt vanliga måndagsgöra: läsa sju dagstidningar och försöka komma ihåg vad som står i dom inför morgondagens news quiz haha.


And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said


Kommentarer
Postat av: vicky

underbar helg <3333 och lycka till på quizzet imon =)

Postat av: honungen

gl baabe <3

2008-11-17 @ 18:01:13
URL: http://honeykohan.blogg.se/
Postat av: teus

you never were, and you never will be mine.

livet suger ibland. riktigt jävla hårt.

men snart kommer vi till londooon :) <3

2008-11-17 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback