back to k-town

har haft en jättemysig helg i borås! :)
har varit så himla skönt att umgås med familjen och vila lite, samt träffa vänner.
men nu är jag definitivt redo att åka tillbaka haha.
jag har i helgen gjort allt en sann boråsare ska göra under sin lediga tid: jag har varit i stan, knalleland, sett på idol och ätit tacos, ätit på golden elephant, varit vid sandwalls plats, gått skogspromenader och fikat på café viskan.
allt utom att gå till trägårn, det sparar jag tills juldagen haha.
och jag känner INTE för att göra detta varje helg...
jag har egentligen inget emot borås, men just nu känns allt så gjort och jag är trött på det.
så, det ska bli skönt att komma hem till mitt lilla studentrum imorrn :)
och om en månad kommer ju tea och sofia!
och om två månader är det jul.
det är nog ungefär den tid jag behöver för att börja sakna det här igen haha.

nu ska jag göra något som jag faktiskt har saknat lite, lägga mig i sängen och titta på scrubs, på TV! (det ÄR inte samma sak att titta på datorn haha!)
ses när jag är i london :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback