hahaha this is england!

dagens roligaste, för en minut sen:
knack på dörren, två biffiga vakter går in i mitt rum och ba "are you smokin something funny?" ja ba wtf hahaha, jag har alltså suttit här ocvh pluggat och snackat med folk och det konstigaste det kan lukta här är typ tikka masala :P
så ställer dom sig i mitt jättestökiga rum och luktar ett tag och sen ba "ok its probably from some other room then"
hahahahaha, shit va kul, men dom knackade bara på min dörr i min flat lol, jag tror iaf det.
undra vem det är som har så kul ikväll haha, jag har ju mina gissningar iaf haha.

ne shit det va kul, jag kunde typ inte hålla mig för skratt så dom kanske tror att jag är hög hahaha.
och det roliga är att man blir ju ändå lite skraj när man blir "anklagad" så jag såg nog skiträdd ut, för ja va det hahaha!

anyways, hade varit gött att va hög nu och hoppa över mina två monsterskoldagar, onsdag och torsdag.
roliga lektioner men för mycket helt enkelt, men men.
på fredag är det definitivt party med lovely ppl! :)
utan weed haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback