hela världen är så underbaaar

åh! :)
självklart är ingen inne på msn, jag vill prata med fooolk!
men får avreagera mig här istället.
jag är så freakin glad.
tom dagens inköp gick hem haha!
iiih.

idag frågade förresten min journalism tutor om någon hade en blogg, och jag va den enda som hade det!
det är nog inte riktigt lika stort bland "vanliga" människor i england, för hans reaktion va verkligen "oh do you?"
och sen ville han gå in på den och titta och visa för alla ja ba hehehe it's in swedish so maybe not.
tur det hahahaha.

annars rullar allt på, idag lyckades jag ta mig upp redan 10, trots att jag började 13, för att ja hade massa ärenden och plugg att göra.
jag har dock ätit väldight dåligt idag för jag har typ ingen mat. men imorrn ska jag och kinga samt hennes roomies beställa mat från sainsburys.
guuud vad skönt att slippa bära påsar, ska köpa 12 liter vatten och 12 liter vin haha!
12 liter vin är nämligen vad man får i en box, och som kinga sa idag "we're gonna be here for one year, and 12 liters, whats that, like 12 nights?!" hahahah jag älskar henne.
efter skolan träffade ja kinga, nataly, mike och några andra och vi kollade upp resor inför reading week.
om allt går som planerat kommer vi boka en resa till prag imorrn, wiiie, hoppas!
ikväll skulle vi ha gått ut, men jag och kinga kändes oss extremt malplacé på förfesten så vi bestämde oss för att dra hem efter att ha druckit lite vodka raspberridrinkar.
att vi kände oss malplacé va delvis för att det va en tjej där som tog över hela festen och helt enkelt va fööör mycket.
det finns en viss typ av brittiska tjejer har jag lärt mig, som verkligen är everywhere all the fuckin time, och som oftast klär sig väldigt eh.. tacky.
hon va en perfekt definition haha.
jag kom iaf hem till lite ben and jerry's "half baked" som är den godaste smaken hittils och sen kom freddie hit.
så finns inget att klaga på den här kvällen.
utom att jag är hungrig och absolut inte har nåt att äta till frukost, men det är verkligen petitesser.
hela världen är så underbar, säger jag bara.
god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback