hosthosthost

fansjävlahelvete jag slutar ju aldrig hosta!
jag gick hem idag, fast jag hade en och en halv lecture kvar, för jag kunde helt enkelt inte sluta hosta.
det är ju både irriterande för mig och andra, och den enda ja kunde koncentrera mig på var att sluta hosta så jag såg ingen mening att va kvar, så jag bara tog mitt pick och pack oh gick haha.
pinsamt va det för ja va tvungen att gå så att alla såg men jag orkar inte riktigt bry mig nu, det va så skönt att komma därifrån.
nåt positivt är ju iaf att alla föreläsningar utom en har varit givande hittils.
workshopsen är riktigt bra, och jag vågade faktiskt prata på creative writing idag, woho, det gick fortare än jag trodde.
but still ill, still ill.
måste snart iväg och köpa en tidning också.
och juice, jag har blivit nästan lika addicted av juice som honey.
dels för att kranvattnet inte satisfyar mig här haha.

seriöst, jag hostar mig till döds snart.
inte sov jag mycket inatt heller.
men vad gör egentligen det när vissa är så sjukt söta och man somnar med ett leende på läpparna? :)

Kommentarer
Postat av: teus

hahaha jag undrar vad som hände igår natt...

2008-10-02 @ 21:16:44
Postat av: vicky

hahah köper du också 3 juicepaket för typ 2 lr nåt sånt på sainsburys? haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback