lovely

igår snackade jag med pappa som sa "just det, jag läste i tidningen att britter är bland de mest ohygieniska i europa, var fjärde britt har avföring på händerna"
HAHAHAHAHAHA.
jag vet inte om man ska skratta eller gråta.
sen läste jag och kinga följande på BBC: kebab gjordes med lik i köket samt restaurangägare stämd för att ha dödat och ätit sin älskarinna.
eh..

this is england?
i hope not haha!

jag är totalt utmattad nu, sov inte så bra inatt för nån jävel telefonterroriserade oss mellan 6-8, wtfffffffff, ja hoppas du som gjorde det brinner i helvetet haha.
men, kära vänner, progress is happening.
jag fick ÅTTA av tio rätt på news quiz idag omggggg, ja skrek nästan hahaha och tom läraren sa "very good!"
nice, äntligen fick ja känna mig lite duktig haha.

nu ska ja försöka finish off min första assignment som ska in imorrn klockan 11.
föreläsningen om ernest hemingway mellan 9-11, känn dig bortvald haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback