the society

herregud.
jag kan helt seriöst säga att jag tror aldrig jag har varit såhär bakfull.
uääääääääääääähhhhh!
jag vet inte riktigt hur jag och kinga, två petita tjejer tänkte igår hahah.
men jag vet iaf att vi hade kuuuuuul.
riktigt kul!
en av kvällens höjdpunkter va när george tillagade en potatis i micron hahahaha it cracked me up, det såg så fruktansvärt kul ut.
jag tog en bild och den ska fan bli min första englandsbild i bloggen bestämmer jag nu lite spontant hahaha.

titta på den hahaha, han la alltså in den där, rå, wtf!
det började pysa om den och det kom rök från micron (haha nu låter ja som i nile citysketchen "det kom bloood ur marcus")
men den blev iaf klar efter ett tag hahaha.
anyway, kanske inte ska ägna halva inlägget till en potatis.
vi begav oss till en pub sen, träffade massa folk, drack tequila och försökte supa ner en tjej som aldrig varit full, jag tror det lyckades haha.
sen skulle vi gå hem, men det va fail, och jag tror vi gick massa omvägar.
jag blev buren på ryggen av nån som antingen heter ben eller dan säger kinga hahah.
till slut bestämde vi oss för att ta en taxi och det va ett av dom bästa besluten jag tagit ever haha.

och jag har sååå mycket jag måste göra idag.
såklart haha.

men jag ska inte klaga.
för vissa saker just nu är så bra att jag tror att jag drömmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback