uääääh

BLÄÄÄÄ, jag har inte lagt mig än men jag kan redan känna the "uäääh"feeling som kommer existera när ja vaknar upp imorrn.
jag har haft en bra kväll, visst, absoult.
netta och jaghittade ett ställe som påminde lite om trägårn när det är som bäst, riktigt mysigt!
men gaaah, varför kan inte saker gå som jag vill och varför ska allt va så jävla krångligt.
samtidigt orkar ja inte tänka såhär.
vill man så vill man och då visar man det och annars får det väl helt enkelt va?

idag handlade ja iaf nästan alla böcker jag behöver för den här terminen.
quite many.
försökte även "storhandla" mat = tre kassar istället för två, och det mina vänner var döden.
ska aldrig göra det mer haha.
det största fyndet måste iaf va en burk currysås ja köpte för 4 pence ahahhahah asså den kan ju bara inte vara god.
ska testa imorrn.
imorrn har jag news quiz, eller ja imorrn och imorrn, om 11 timmar, great.
greaaat.
jag ska fan ha hälften rätt iaf annars suger jag.
ne just nu är ja irriterad på allt och alla så ja borde nog gå och lägga mig.
jag är berusad, har ont i fötterna och ångrar tre saker jag gjort idag.
eller kanske fyra.
uäääh.
jag börjar iaf inte skolan förrän 15.00, pheeeeeeewfuckineeew.

Kommentarer
Postat av: teus

jag vill ha updaaaate sen! svarade f? <3

2008-10-07 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback