work of art

fredag, och jag är en av dom lyckliga som har blivit tilldelade en lektion klockan 9 haha...
jag samt sex andra va iaf där, det va meningen att v i skulle va 17 :p
men det va en ganska givande lektion iaf.
sen gick jag till sainbury's för att köpa tvättmedel, vilket gjorde mig oerhört villrådig.
jag fick smsa pappa och fråga vilket tvättmedel jag skulle köpa hahahaha.
sen när jag väl hade tagit mig till tvättstugan va allt mycket krångligare än jag hade väntat mig = jag ringde pappa som asgarvade åt mig hahaha.
jag äääär inte helt tappad när det gäller hushållsarbete, men just tvätt va ett steg högre än jag gått tidigare :p
men nu kan jag iaf, det va int så svårt hahah.
sen fixade ja lunch och försökte läsa två dagstidningar = jag somnade.
eller jag somnade nästan, ni vet när man ska ta en nap och är astrött men aldrig riktigt somnar, sjukt irriterande.
så jag va tvungen att gå upp efter ett tag och duscha och göra mig iordning.
sen gick jag till surbiton där jag mötte mike, nataly, elyse, rebecca, louis och några till för att käka på indisk restaurang.
den här va bättre än den förra jag va på där det typ sprutade eld ur min mun.
middagens höjdpunkter va när jag upptäckte en rätt som hette sagg samt när josé sa att hans naan va som sex in the mouth och senare berättade om en fet kvinna som åt brownies hahaha.

dom flesta i gänget skulle på en födelsedagsfest och sen ut, men jag va för en gångs skull smart och avstod.
jag kan bara itne va sjuk nästa skolvecka, det går inte.
så jag och netta gick och köpte brownies (blev så inspirerade av the obese woman) och sen gick vi hemåt.
sen drog ja till freddie för att kolla på film, men av nån anledning funkade inte filmen på nån av våra laptops, och segade ner dom totalt, så vi endade upp med att lyssna på musik och prata istället, tex om att alla människor liknar nåt djur hahaha.
han va även väldigt pedagogisk då han sa två ord som ja inte fattade(fast ja fattade egentligen ett men ja blev förvirrad av uttalet hahah, faktiskt) och ritade dom i mitt anteckningsblock hahaha, kändes lite som om jag gick på lågstadiet igen, alternativt va med i "fem myror är fler än fyra elefanter", men det va kul.

inatt vaknade ja upp av att nån vaktmästare va i våran flat och ba "the kettler is working, the stove is working, the fire alarm is working" och asså klockan va närmare fyra så ja blev väldigt konfunderad och är det fortfarande hahaha.
det va folk i vår lägenhet som två av mina roomies tagit dit så ja undrar om det va nån som drev.
men sen va det nån som sa "ok thank you very much" och sen sa "vaktmästaren" hejdå och att han fanns i receptionen om det va nåt HAHA.
måste fråga nån som va vaken då va fan det va frågan om hahaha.

jag sitter för övrigt i common room nu för internet har krånglat.
men det är bara två personer till här så det är knäpptyst förutom när jag hostar eller fnissar till haha.

nu ska jag väl sitta här och snacka med folk på msn tills mitt batteri tar slut, sen måste ja verkligen plugga, har loads of stuff to do redan...
och ikväll ska jag nog gå ut, väldigt påklädd och inte så mycket booze dock.
fast alltid när man säger så innan brukar det gå käpprätt åt skogen haha.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback