ett litet steg för mänskligheten

men ett väldigt stort steg för mig:
jag har packat en väska av tre!
jag har fyllt den till absolut max, knölat ner nåt linne i varenda tomrum jag kunde hitta, mestadels är det kläder, men även ett franskalexikon, lite bestick och en tekopp har fått plats.
dock tror jag att väskan väger lite för mycket, men det orkar jag inte ta reda på förrän imorrn.
detta behövdes, för tillochmed jag som alltid lever i kaos va trött på att ha kläder i påsar över hela rummet.
tro inte att jag är värsta duktig och klar med allt nu, men ett litet steg på väg är jag iaf haha.

precis allt känns overkligt just nu, om en vecka sover jag kanske, om jag inte är ute på äventyr, i en säng i london.
i ett rum som ska vara mitt hem i ett år.
kommer förmodligen inte till sverige förrän till jul.
det, mina vänner, är ett stort steg.

Kommentarer
Postat av: vicky

sluta vara så ambitiös!!!

Postat av: elza

haha men jag suger på att packa så ja måste börja i tid. du är asiat, allt löser sig hahaha!

2008-09-11 @ 12:08:25
URL: http://pell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback