leave at your own chosen speed

det är lite sjukt hur folk freakar ur när msn krånglar.
jag själv gör ju det också, kan inte logga in för tillfället och det känns ungefär som att en kroppsdel saknas haha.
på facebook och bdb ser man "fan msn krånglar jävla skit kuk blöööh ja dör" överallt haha.
patetiska vi är.

jag har iaf gjort en upptäckt, och det är att bob dylan är bra.
jag skäms lite att jag aldrig lyssnat på honom ordentligt, och jag skäms ännu mer över hur jag fick för mig att börja... idol..
men den där killen, lars, som sjöng it aint me babe va ju så underbar att jag tänkte att bob dylan måste ju va ännu bättre och ja, så va det haha.

inatt kunde jag inte sova för jag fick överenergi av att packa den där väskan haha, och ännu mer energi fick jag när jag hittade ett viktigt papper som jag verkligen va tvungen att hitta och hade panikat för att det kanske va borta.
men nej, det låg på golvet, UNDER resväskan haha.
jag säger ju att jag har ordning i kaoset. typ.
om jag får tag i legget idag också så ska jag säga BURN till pappa som tror jag kommer tappa bort allt jag äger hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback