london baby

wohoooooo jag är hemma nu haha!
känns helt sjukt, här sitter jag i mitt mysiga rum som ska vara mitt hem i ett år framöver :)
det är inte så mycket folk här, britterna får komma från och med imorrn, så just nu är jag ensam i min flat, men det va en rätt skön mjukstart haha och fick lägga in mat i kylskåpet först, oh yeah :P
men det bor ju en svensk till här, en skön sthlmare som hjälpte mig fixa internet, wiho ^^
förutom honom har jag mest sett kineser än sålänge, men det är ju inte fy skam hahaha.

så, jag är jättenöjd och jättepepp atm!
däremot sjukt trött och batteriet dör snart, så nu ska jag nana.
hörs imorrn, då ska ja på massa info föfr internationella studfenter.. pussss på er

Kommentarer
Postat av: vicky

jag ar inte alls nojd for min dator kraschade igar!!!! :(:(:(

2008-09-18 @ 13:34:05
Postat av: teus

jag vill ha DAGLIG UPDATE från skitlondon! :P LOVA!

2008-09-18 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback