när man får oväntat besök

skumpartyn är fett underskattade haha.
förutom att mina skor blev lite förstörda va det hur kul som helst, jag älskar skum!
det va liksom inte lite, utan det verkligen sprutade ut överlallt haha och jag va totalt täckt :P
jag ramlade en gång också, låg i skummet och ah hahah, tackar phil som ja tror det va som räddade livet på mig där.

kvällen började iaf med att jag förfestade lite,och då menar jag lite för jag hade jättebråttom haha, med lee och freddie, och lärde dom djurleken hahah, och återigen sa jag att alla svenskar gör den :P
visade dom även penismätaren, tror den ligger kvar där, vilken fin gåva haha, nu har dom fått både bananer och penismätare av mig hahaha.
sen mötte jag kinga, vi åkte till skolan där festen ägde rum, som började i baren med silent disco, och det är jätteeeekuuuul hahaha!
där träffade vi nataly, mike och en tjej som ja alltid glömmer namnet på haha.
vi tog på oss hörlurarna, dansade loss till allt från abba till 50 cent, när det va abba skrek ja sweeeeeedeeeeeen, redan innan jag hade druckit två dubbla vodka redbull som kinga sa att man alltid borde ta hahaha, polacker alltså :P
insåg att en tjej som va med oss va 30 procent svensk eller nåt haha, men hon kunde ingen svenska men det va kul ändå.
sen gjorde vi oss redo för skummet, som vi egentligen inte alls va redo för.
jag såg inget, hörde inget, kände inget typ hahaha, skum överallt.
men det va riktigt kul!
sen tänkte vi gå till oceana, men vi frös så vi skakade eftersom vi va helt genomblöta, så vi begav oss hem istället.
så in i vår lägenhet kommer jag, genomblöt och ganska dragen hahaha, där sam som inte har varit där sitter med massa kompisar. hej hej sa jag och gick in och tog en vaaarm dusch.
sen hade jag fyllemasskonvo med mina älskade asianbabes :D

la mig sen och halvdäckade, men vaknade till av ett knack på dörren samt elzaaaa hahaha och asså ah, oväntat besök säger jag bara.
kommer ta ett tag innan jag kan vänja mig att man ibland måste face people i mjukis och hood som man knappt känner :P
men är man gästvänlig så är man haha.

nu hade jag tänkt göra absolut ingenting fram tills typ sex då jag ska träffa netta som har varit inne i london med sin pappa några dagar :)
har gossip girl som väntar på mig, sweeet.

Kommentarer
Postat av: vicky

åååååh ska på silent party i veckaaan :D:D:D

Postat av: Lina

Haha, det låter som livet leker för elza! Skönt att du har det bra, tänker mig ditt liv just nu som en student i typ american pie film :P Haha.

2008-09-28 @ 16:16:13
URL: http://www.froken-lina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback