schleten

ni anar inte hur trött jag är haha.
jag kan knappt tänka, känns som om någon har våldtagit min hjärna haha.
men jag har vilat typ hela dagen idag sen jag kom hem från ett möte med internationella studenter, för ikväll måste jag va på topp, det är nämligen freshers ball.
det kanske låter som nån classy event där ja kan återanvända min balklänning, men nej så är icke fallet.
för det är... skumparty! hahahaha
men jag är pepp, har aldrig varit på det så ska bli kul haha.
plus att typ alla freshers kommer vara där.
imorrn och på söndag är det inget planerat, och jag tror alla kommer vara rätt sega så då ska jag försöka kurera mig och sova.
och läsa tidningen så ja inte failar nästa veckas news quiz, gah.

igår och idag gick jag på fresher's fayre och fick massa gratisprylar, dom delar ut hur mycket som helst.
jag har fått allt från godis till rabattkuponger, tshirts och en "partypenismätare".
japp, jag skojar inte, en jätteläskig kvinna delade ut massa sexsaker och nej det räckte inte med kondomer, hon ville att jag skulle ta en penismätare med haha omfg jag trodde jag skulle dö.
sen ville hon att man skulle ta på sig ett par suddiga simglasögon, som skulle symbolisera fylla, och se hur bra man va att trä på en kondom med dom hahahaha.
nej jag skojar fortfarande inte, och ja jag vägrade göra det hahaha.

och juste, gårkvällen, jag mötte upp nataly, en asskön partytjej, och mike, definitionen av en amerikansk beach boy typ haha, och vi gick till en pub och drack och snackade lite, sen joinade kinga, rebecca och lite annat folk som jag glömt namnen på.
sen ställde vi oss i kön till oceana, som va enoooorm, men det gick ganska fort ändå för dom är så roliga att snacka med.
"i like swedish dancing" va det bästa ja hört på länge hahaha.
och shit, vad snyggt det är inne på oceana, helt otroligt, och det va helt knökfullt i alla rummen och speciellt i the big ballroom.
det va helt insane.
men alla va väldigt väldigt trötta och ingen orkade stanna tills busta kom hahaha ja vet jag tjatade om det massa men asså ne det hade bara inte gått för dom drog ut på det hela tiden och han skulle antagligen inte kommit förrän tre, och vi hade festat sen 19.30 :P
ska inte fråga dom som va där för jag vill inte veta om jag missade nåt hahah.
jag hann iaf se en dance battle som va eh lite utanför ramarna.
inget förvånar mig längre när det kommer till folks dansmoves haha.
och apropå dans så har jag lärt folk att dansa gay HAHA, honey det är en tribute till dig hahah, jag gjorde sådär med händerna och fingrarna och ba "this is how swedes dance gay" haahaha och det är så lätt att lura folk här att alla svenskar gör vissa saker som typ bara folk jag känner gör hahah, asbra :P
reaktionen blev verkligen "oh really? :O" hahaha.
det dröjde inte heller länge innan jag körde min snabbatungmove haha, jag gör ju inte direkt mitt bästa för att verka normal, men men :P

gah, jag måste till sainsburys och köpa vin (så skönt att man kan göra det sj nu), duscha och göra mig iordning.
vad har man på sig på ett skumparty haha?
inget vitt och inga klackar iaf.

Kommentarer
Postat av: vicky

eller huuuur, och man slipper visa leg också! :D:D:D wohooo haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback