wireless

jag är så fantasifull med mina rubriker nowadays haha.
grejen är iaf att jag sitter i the common room där det finns trådlös uppkoppling, då min uppkoppling i rummet fortfarande inte funkar.
men det funkar iofs bra att sitta här, men jag tycker det är lite obehagligt att ha folk överallt när jag bloggar tex, även om dom inte fattar haha, paranoid is the shit.
plus att en av mina favoritbloggar, catya.se, typ alltid lägger upp tecknade porrbilder, så den kan jag inte kolla nu hahaha.

anyway, så har jag idag haft min första rejäla bakfylla sen flytten.
fy fan, vad det va painful att gå upp åtta imorse för att gå på en "getting to know each other" grej med journalistikeleverna.
men jag lyckades iaf.
anledningen till dagens tillstånd är att igår drog jag ut med mina roomies, jayne, lee och sam, alla britter och alla från södra england, och det mina vänner, är en nackdel när det gäller att förstå språket haha!
netta hängde också med, samt massa annat folk som va vänner till vänner osv, alla väldigt trevliga.
vi förfestade i våran lägenhet och sen gick vi till stan, vilket inte är så långt egentligen men i klackar va det långt...
där hamnade vi på the space, studentbaren på mitt campus, d'är det va hattema, men ah jag prioriterade annat än hattar när jag packade så jag va hattlös, men det va jag inte direkt ensam om.
där satt vi och snackade och drack ett tag innan det bar av till mc clusky's, där det va freshers night.
hade riktigt roligt även om ja inte gillade musiken direkt ^^
träffade iaf hur mycket folk som helst, härmade little britainkaraktärer vilket en del tyckte va skitkul så det va ju bra att jag kunde underhålla ahaha.
netta och jag verkade för övrigt hitta bäst i staden så till slut gick dom flesta med på vårat "trust the scandinavians" och vi hittade dit vi skulle, och jag övertalade folk att stanna trots den dåliga musiken genom att vinna på sten sax påse hahaha.
HAHA nu fick jag en pingisboll på mig, palla common rooms :p
sen kom jag och netta ifrån folket vi va med och träffade en irländsk, färgblind kille hahaha och hans kompis som för tillfället va hemlös :p (alltså inte såmen han hade ingenstans att bo här)
den färgblinda killen gav mig chansen att flasha mina biologikunskaper hahaha varför nån nånsin skulle vilja göra det...
men det gjorde jag iaf och vi diskuterade test crosses och recessive alleles ett tag, och han hade en jättemysig dialekt.
vi tog sen en buss hem med mitt nyinköpta oystercard, som automatiskt gör en brittisk haha :P

nu måste jag snart dra och fixa nåt att äta för sen ska vi gå till studentbaren där det är en hypnotist (vet itnje vad det heter på svenska lol, hypnotisör?) och det lät ju lite kul måste jag säga hahaha.
har precis sitt mitt schema ochh haha ah jag har inte mycket lektionstid.
är tex ledig varje tisdag:P
och har vissa veckor då jag är ledig mån och tis så nu funderar jag starkt på att åka till borås i slutet av oktober, asians är ni på?

men nu ska ja dra mig, byyye


Kommentarer
Postat av: teus

JAAAAAAAA KOMSI KOMSI :D:D:D

2008-09-23 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback