du du du

Jag har haft ett ganska fullspäckat schema sen jag landade på engelsk mark. Blev mött av J på liverpool street och åkte sedan hem till honom, nice :) Sen åkte jag hem till kingston och träffade kinga, vi lyckades mirakulöst faktiskt få alla underskrifter vi behövde och matcha modules så vi har lämnat in allt till study abroad office - det va en lättnad. Resten av dagen bestod av lunch, fika och jag köpte THE summer dress på zara. ahhh, ibland är jag väldigt materialistisk men den va så fin haha!

Nu har vi besök av italienaren vi ska bo hos i Venedig. Stackaren blev riktigt vilse i london i söndags natt. Vilket resulterade att vi mötte honom i Richmond inte klockan 3 utan 6....... Inte mycket sömn den natten, och självklart gick brandlarmet tidigt på morgonen också haha, varför ine liksom? Jag vaknade och ville dö, men tack vare sol, redbull och snälla lärare blev jag på riktigt bra humör. Sen mötte jag upp kinga och giacomo (italienaren) och vi gick till puben med agne, jordan och andy. Trevligt och jag drack två vodka redbull och tröttheten försvann. Den finns här nu dock, men nu ska vi utforska kingston och sen åka till central, wa wa wi wa hejdå!

Btw, att äta frukost på café är nåt av det bästa att äta ute tycker jag.
Så det ska vi göra idag, wooo.

Kommentarer
Postat av: vicky

hahahaha säger du också wa wa wi wa ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback