och nu brinner hela skogen

Nu har den typiska april/tidig-maj-helgen kommit. Då det är sjukt fint väder i några dagar och alla tror och hoppas att sommaren har kommit. Även jag. Har varit ute i t-shirt och legat i en tältsäng och sovit samt ätit glass... Underbart! Speciellt när man hör att London är grått idag haha, skadeglädje är den enda sanna glädjen. Känns helt okej att åka tillbaka om typ en vecka dock! Jag är lite för lat här och jag saknar folk. Måste säga att jag är lite fundersam över hur den  här sommaren kommer arta sig, speciellt tiden jag är i borås. Utelivet har inte direkt bjudit på nåt hittils måste jag säga haha. Varför egentigen? Jag tycker inte att jag är så kräsen med ställen, men det är liksom själva atmosfären och att allt står stilla. Men men, förfesten igår va bäst - dricklekar, folk söps under bordet (jag spädde ut vix drink och söp mig sj under bordet som vanligt när jag tror att jag gör en god gärning och tål mycket mer än hon haha) och allsången va i full gång!

Ja just det, jag har inte vant mig vid att jag är 20, men det känns inte så illa längre. Har debuterat på systemet, det va ganska kul och jag va nervös av nån anledning hahaha kändes som om jag skulle åka fast av nån anledning haha. Men icke sa nicke haha.

Suck jag är inte så skrivmotiverad. Så istället för detta ska jag nu lyssna på first day of my life, le, och vänta på maaaaaat haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback