allt på ett kort

Howdy!

(Jag vet att min design suger för tillfället, jag råkade förstöra den och har nu lämnat den helt i andra händer, så den kommer fixas så snart som möjligt av en vänlig själ)

Nu ska ni ska få lite bilder från NYC och New Paltz:



Katela (kan man ens heta så haha?) = Kinga i Amerika haha





hahhaha jag var glad, och han kramade jättehårt :P

brooklyn bridge

empire state building

Finns mycket mer på facebook!
Här kommer lite new paltz:

beer party i baseballhuset... oh yeah haha, det va här jag kände mig som om jag blev 4 år yngre bara genom att kliva in genom dörren haha

hahahahaha, min favoritbild härifrån!


15 min från där jag bor, awesome!




Oh yeah, naturen här är sagolik!

Kom nyss hem från första symfoniorkesterrepet, oh my, det var svåra grejer det. Nånslags audition va det också, fyfan, jag gjorde så sjukt dåligt ifrån mig för jag blev skitnervös, men av nån anledning (tror att han verkade tycka det va coolt att ja va svensk) så behövde ja inte spela mer än typ 30 sekunder (alltså skitdåligt haha, hann inte ens till det lite mer komplicerade i stycket) och en takt à vista som ja tror blev fel, och sen ba "okej, ut och sätt dig så får du noterna, och va inte så nervös!". Aja, jag tackar och bockar, jag hade slängt ut mig om jag var han haha, men han var snäll och jag tror han vill ha så många som möjligtr från new paltz, för från och med nästa vecka är det öppet för alla SUNY = state uni of new york, vilket betyder att vi kommer dubble flöjtstämmorna iaf, phew. Sen började repet och asså det va inte lätt, fick andrastämmor nu, och det var verkligen tillräckligt svårt. Tur att det är labour day nästa rep så jag har två veckor på mig att försöka sätta nåt iaf.

Nu är klockan 22.40 här, och jag måste läsa två kapitel och skriva en kort pjäs tills imorrn klockan 9.25 så ja, bara att sätta igång.

Dagens roligaste var för övrigt en familj som skulle  fira mammans födelsedag i parken vi var i på bilderna ovan, och hennes sjukt jättefeta son kunde knappt hoppa ner en halvmeter från en klippa till en annna hahahah ja vet det är hemskt, men han var så himla otrevlig och ba OMG I WANNA GO BACK TO THE CITY THIS SUCKS, innan han tryckte i sig typ en halv tårta, så man får skratta åt honom haha. Dom såg ut som en familj som inte varit utanför manhattan på 10 år och försökte sig på lite naturliv, men misslyckades fatalt haha. God bless America!

Kommentarer
Postat av: ammi

haha, min kompis Ivanna från Italien fick heta Ballah på Starbucks i Spanien :D

2009-08-31 @ 14:14:12
Postat av: Kinga Hanna Katela Wisniewska

Hello,



I'm very intrigued by ur post. for example why my picture with the black guys is on? also, i wish u could write in english cuz god dammit its loads about me i suppose and i dont understand.



Best wishes,



Katela

2009-08-31 @ 17:27:09
Postat av: elza

hahaha im sorry kinga but i thought i dont have to edit that pic cause nobody except swedes read iiiit.

ill write in english from time to time though, i promise :)



och lol på ivanna - ballah hahahaha

2009-08-31 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback