haha!

Min slutsats var korrekt.
Ta det som det kommer är det enda rätta.

Helt sjukt att jag ska hem om en vecka omg!
Otroligt blandade känslor kring detta.
Men missförstå mig inte, i cant wait to träffa er där hemma igen!!!!!!
Men att majoriteten av mina vänner här inte kommer vara kvar när jag kommer tillbaka suger gnuuuuu.

Godnatt, inatt ska jag försöka att vända tillbaka på dygnet.
Kommer drömma sött iaf :)

Just det, jag fyndade böcker idag, köpte  sex stycken för 1 dollar, hell yeah.

Anyway, Mr Nutini:
I got legs on my chair 
And a head full of hair
Pot and a pan
And some shoes on my feet
I got a shelf full of books and most of my teeth
A few pairs of socks and a door with a lock
I got food in my belly and a license for my telly
And nothing’s gonna bring me down
Nothing's gonna bring me down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback