how to impress a professor:

En lärare addade alla elever på facebook, jag kollar in hans profil och ser hans senaste status:

AB: Grading some stories written by my students today when I found the greatest lede of all time: The girls living on the second floor in Gage Hall woke up on Sunday morning to see the whiteboards on their doors in a different state than they were the night before. On all of them it said “VAGINA JUICE.”

Det var lilla jag det hahahaha.
Skrattar ihjäl mig. Men det fanns inget annat sätt att skriva intro till den nyheten, det var bara för mycket juicy (hahaha) stuff.

Idag hade jag mina sista lektioner för i år! 80 % av allt är inlämnat.
Pulled a half nighter igår, var vaken till fyra och gick upp igen klockan åtta, men jag är faktiskt inte så trött!
Men okej, jag pluggade inte hela gårkvällen, träffade en viss pappersvikare också, är det inte kul med framgångar haha? 
NYC var riktigt roligt, jag återkommer till det imorrn när jag kommer ha ett väldigt soft liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback