you talk

Ne men vilken fin dag det blev ändå, trots tre timmars sömn, eller ja, egentligen just på grund av det haha.
Nu är jag dock så trött att jag inte kan tänka klart, men har ändå fått en del gjort idag. Nu har jag lite ångest för att jag måste samarbeta med ett pucko imorrn, och hennes plan är att säga till läraren imorrn att vi inte har gjort något än (det ska lämnas in på söndag) för att få tips..... Jag tycker det är en otroligt dålig idé, då han tror att alla påbörjade detta projektet för typ tre veckor sen, men hon var otroligt envis. Personligen tänker jag ljuga och säga att jag redan gjort alla intervjuer, hell yeah. Det är liksom inte så svårt, jag vill bara inte att hon ska göra exakt som jag gör så jag tänker inte visa hur jag ska göra. Nån måtta får det vara liksom, det är inte ens ett grupparbete, vi råkade bara bli tilldelade samma ämne tyvärr. Detta, och mycket annat som till exempel tvätt, städning av rummet, inlämning av papper om rumsbyte, samt renskrivning av dikter och response papers måste jag göra imorrn innan klockan tre, då jag, jamie och jaimie åker till NYC. Kinga och jason är redan där, får se vad vi hittar på imorrn. Men på lördag - broadway!!!! Ska se south pacific, ser fram emot det såhäääääääär mycket+ lite till. Jag ska antagligen även på luciaövning - om jag hittar dit. Jag hoppas det, för om jag får lussa på iSwedes fest får jag liksom även komma in på festen med open vodka+glöggbar, på en asnice bar.

Nu ska jag drömma sött.
Natti, vi kanske inte hörs förrän på söndag kväll eller måndag, puss på er, ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback