a subtle kiss that no one sees

Nu är snökaoset över, så skolan började idag.
Snö och slask ligger fortfarande kvar dock, men trots det envisas britter med att gå i hoodies och ballerinaskor ute.
Jaja, jag säger inget mer, jag har diskuterat britters konstiga klädval förut, nu ger jag helt enkelt upp, jag kommer ALDRIG förstå valet att gå utan jacka haha!
Skolan va väl helt okej, kul att träffa folk från klassen som ja inte direkt umgås med på fritiden, men lektionerna va ganska sega. Alla va ganska sega, elever som lärare, det blir väl så efter 45 dagars lov... eller?

Igår va en stor dag för amir, för efter vårt mc donaldsbesök igår ska han inte äta skräpmat på en månad DODOO, lycka till hahaha. 
Ne, allt är möjligt, jag går ju på gym likzåmmm.
Va där igår, har träningsvärk idag, allt är bra haha.

IDAG är en stor dag för mig, för mina babes kommer hit!!!
Parteeeeej!
Ska bli en riktig förfest med allsång till carola har jag tänkt haha :D

Och om det som inte ska, men som ändå alltid, jämt och hela tiden snurrar i min skalle säger jag bara: IT'S NOT  FUCKING FAIR.
Jag vet att man inte kan resonera så alls, men jag gör det ändå.
Men egentligen är det här bra, för första gången på länge lackar jag och det är det som behövs.

Så ikväll - fest med asianbabes samt andra lovely ppl - inga bekymmer!
Kanske bekymmer om vi tar klackskor? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback