omgomgomgsnow

Idag snöar det i London, och jag har inte sett såhär mycket upphetsning kring snö sen jag gick på dagis skulle jag tro.
Folk är helt galna, allas har status "OMG SNOW!!!" på facebook, vid 22-23tiden ikväll va i stort sett alla ute, och tillochmed JAG, född i arvidsjaur, blev smått exalterad - har ju faktiskt aldrig sett brittisk snö förut förutom i 10 min den sista oktober :P
Hur som helst gick jag ut med kinga och george, som är från cypern och ALDRIG HAR SETT SNÖ FÖRUT!
Ni skulle sett hans ögon, killen är 22 år och ser äldre ut än så tom, men hans ögon lyste verkligen som ett litet barns och det va så otroligt fint!
Jag är inte så mycket för att säga att nåt är "fint" för det låter så lame, men det här va verkligen det.
Sen frågade han hur många grader det va och jag svarade att det nog va fem minusgrader ungefär.
"Really?! Omg, this is amazing!" hahaha, och jag och kinga försökte förklara för honom hur amazing vi tyckte det va när vi såg tempratur över 30 plusgrader första gången haha :)

Så - snö i england is the shit, dom är verkligen verkligen inte vana vid det.

Idag har jag också insett att det är svårt att se bra ut när man håller i en dammsugare haha.
Och sen har jag sett min favoritscen från sex and the city-filmen, när miranda och steve möts på bron såklart.
Miranda och Steve kommer alltid va hur jag ser på nåt jag hade en gång - och det är också fint :) ojoj vad sentimental jag är idag, måste va snön haha?

Nu ska jag försöka sova, har tyvärr vänt på dygnet nåt oerhört så kvart i tre är tidigt för mig..
Men imorrn har jag ju en date - med the director for study abroad hahaha. Hoppas hoppas hoppas att det kommer funka med mina kurser bara, för nu är jag så inställd på det. Det är också min absolut sista helt lediga dag.
På tisdag börjar skolan, dodoo. Och ja vet jag har haft längst jullov av alla så det finns absolut inget att klaga på, men det gör man ju alltiiid ändå haha, natti ;)

Kommentarer
Postat av: teus

Vill döda dig LITE när jag hör hur du klagar på att skolan börjar SNART. Du tigger om stryk kvinna! :P

2009-02-02 @ 22:27:31
Postat av: Cecilia

Föddes du i arvidsjaur elza?? Det visste inte jag om

2009-02-26 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback