snow announcement:

Tuesday 3 February: University closed and all classes cancelled 

hahah, ja så kan det gå när man bor i england!
Okej, det är en del snö, men det är INTE så mycket att det borde bli sånthär kaos.
Men uppenbarligen är det den största mängden snö dom har haft här på 18 år!!!!
Helt sjukt, så nu förstår jag the excitement mer.
Men jag lovar, det är verkligen inte mycket snö, alla skandinaver och andra nordeuropeer jag känner här bara gapar av förvåning över britternas reaktion haha.
Och det är sån himla timing här i kingston - första skoldagarna på terminen inställda haha!

Jag vågade mig iaf ut idag, trots att jag råddes att inte lämna hemmet ungefär...
Gick och fikade med kinga och amir, bara svenskar och polacker som kunde ta ett sånt stort steg idag haha.
Amir hade ja inte har träffat på alldeles för länge så blev lite reunion :)
Kul med lite svenska ord också, "i dont understand why they dont have plogbilar you know" hahah.

Sen har jag även gjort veckans plåga - tvätten, och har fortfarande huvudvärk efter att ha spenderat 1,5 timme i jävla tvättstugan hahah, men vi va för lata för att gå tillbaka...
Jag har även bytt tvättmedel, använder nu tabletter om nån är intresserad, men jag är inte säker på om jag är riktigt nöjd med dom. Hahaha, jag börjar verkligen samla vuxenpoäng!
Tyvärr har jag vänt på dygnet totalt, är inte alls trött nu, det här är min "kolla på vänner"-tid.
Men känner att jag borde sova så jag orkar gå på pilates imorrn.
Annars blir det body balance på kvällen. Antagligen blir det så haha.
Älskar dagar när jag inte har nåt planerat, men kanske har blivit lite för många på sistone, jag som är ganska laaat blir inte bättre av detta. Samtidigt vet jag att när allt väl sätter i gång kommer jag va stressad största delen av dygnet så jag behöver nog det här. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Pelli

Quantized dosage is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback