varje litet steg

Fy fan vilken träningsvärk jag har. Men det känns bra, dock får jag nog ta paus iaf en dag, hahah ett pass idag hade slutat illa :)

Igår insåg jag att jag inte hade nåt sug efter att gå ut, och när jag tittade på facebookchatten såg jag att jag inte va ensam om det haha, så jag gjorde inte det, istället va jag hemma och såg på serier, snackade med folk på msn och hade familjekväll framför camen haha, mysigt :) Och om en vecka kommer dom hit, nice!

Ikväll ska jag äta middag med kinga och agne, kanske gå till lloyds efteråt, men tyvärr finns det en i min umgängeskrets som jag inte tål och hon är verkligen överallt så får se hur det blir. Skolan börjar ju först nästa vecka så alla är inte ens här än, men nästa vecka blir det reunion for sure!  Haha för övrigt är det roligt med halls, för inställningen går verkliogen upp och när, iaf här, ena studen är jag jätteglad frö att nån har städat vårt äckliga kylskåp och diskat min disk och nästa stund lackar jag för att nån har använt min ugnsform till KÖTT, fast ALLA vet att jag är veggie och har egna ugnsformar och jag har definitivt minst kökssaker här. Men annars är stämningen 100 ggr bättre här än i december iaf!

Så nu måste jag verkligen duscha, gå till sainsburys (det känns som om jag bor där, men jag kan liksom inte storhandla, både för att det blir så tugnt och för att saker går ut så fort) och göra mig iordning för kvällen.
Men nu fastnade jag här och lyssnar på Lasse Lindh, han har en del riktigt  bra texter

Och nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete 
och för att hjälpa mig att ta mig igenom min situation.
Men jag vill inte ta mig igenom någonting..

Och jag vet att det går över och kommer kännas mycket bättre sen,
men varför är man alltid en sån jävla nybörjare på sånt här?


Men det är ett nytt år, jag går ju till och med på gym haha så då ska det inte va nåt problem att släppa detta!
Okej nu är det nog dags för mig att ta mig i akt och göra mig iordning, oj det här är nog första gången jag har varit stressad sen typ..
Ne, jag minns inte ens.
Det är nog bra att skolan börjar så jag inte bara flummar runt haha, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback