"but it's so interesting"

Vilket fint inlägg jag fick iväg sist! Jag kom iaf iväg efter det, tog bussen till stan, och på den träffade jag netta som efter lite kallprat ställde mig mot väggen om varför vi inte umgås mer. Det va väldigt jobbigt för jag hade inte direkt nåt bra svar. Så jag sa precis så, jag har inget svar direkt, och det verkade hon acceptera haha. Sen kom jag fram till iq waves, som är dom dyraste och snyggaste hallsen, det är som ett hotell typ, faktiskt för fint för att va studentbostad tycker jag, men okej dom betalar en del haha. Eftersom jag va typ en timme sen väntade jag mig att alla skulle ha kommit, men nej. Tre personer som jag kände (och en av dom ogillar jag skarpt haha), inklusive b-day-killen himself, kyle, och resten hans kompisar från gibraltar, som också bor i london men ah, haha. Jag blev lite typ oj oj, men alla va trevliga och när två st började spela spanish guitar dog jag lite och kände att det här kommer bli en bra kväll haha. Det är inte alltid man får livemusik på förfester direkt... En nämnde också i förbifarten att han spelar flamenco, mwahhhh, jag älskar ju det. Så det va riktigt mysigt, och det är alltid så kul att prata med nya människor. Efter ett tag insåg jag att jag hade pratat om finanskrisen i typ en halvtimme i sträck hahahaha. Men han jag snackade med verkade intresserad så jag ba aja, sen kom hans kompis och ba "wtf, are you STILL talking about the financial crisis?!", men han ja snackde med ba "men lyssna när hon berättar hur dom printar nya pengar, det är jätteintressant" HAHAHA, så jag gjorde det igen, för jag har läst hur det går till i the independent där dom förklarade det väldigt pedagogiskt med teckningar hahaha så jag kom ihåg, men jag tror att jag officiellt är en geek nu, som pratar om nyheter och politik när jag har druckit en halv flaska vin, ett antal drinkar och shots haha! När vi väl kom iväg ut hade många blivit för fulla för att kunna hänga med, men INTE jag oh yeah, jag va i ett perfekt tillstånd, så in the end blev det tio killar från gibraltar, jason, en turkisk tjej som va en bitch så hon räknas egentligen inte haha, och jag, det är definitivt den konstigaste mixen jag gått ut med, men jag hade jättekul!


Kom hem sent, vaknade tidigt och åkte till south kensington för att möta upp vicky, honey och toby för att gå på natural history museum, som ägde! Riktigt roligt, speciellt the human baby......... hahahaha. Sen åt vi på en indisk restaurang där kyparen kommenterade att toby hade "multicultural friends" och försökte prata malaysiska med en oförstående, men bra skådespelande vicky haha. "is that right?" "yeah hehe" hahaha. Vi gick sen till en shishabar, där vi blev otroligt avslappnade och fick huvudvärk haha, antagligen av värmen, men ah det är väl inte det hälsosammaste att röka sisha i typ två timmar heller. Vi hade kommunikationsproblem med servitören hahahah det va väldigt kul och honey löste det fint med tecken/bäbisspråk hahaha. Oj nu måste ja skyndam ig, men ah vi såg på melodifestivalen, jag hejade förväges på EMD, men äckelugglan vann iaf inte! Jag måste säga att jag faktiskt uppskattar hennes låt, men jag verkligen AVSKYR HENNE from the bottom of my heart och har alltid gjort. Har nån sett henne i på spåret blir det klart att hon också är otroligt korkad. Sen drack vi pints på en pub nära honey som va jättemysig!
Jag ockuperade vix rum den här helgen också, oc igår tog vi en promenad till hyde park, chillade och shoppade lite på topshop.
En superhelg helt enkelt, men nu måste jag skynde mig till bussen, ska åka och läsa tidningar vid thames, pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback