half a year

Idag är ingen vanlig dag, eller ja igår blir det ju nu, men den 17e september klockan 11.10 landade asianbabes i London för att stanna.
Det är ett halvår sen.
Det är sjukt!
Det är bara det jag vill säga, samt att det har varit det roligaste halvåret i mitt liv!

Många på Kingston som har varit här sen just den dagen, så idag firade jag lite med kinga, kunde tyvärr inte go crazy trots att det är st patricks day och allt för jag har en presentation för världens läskigaste lärare imorrn klockan nio...
Hittils verkar hon tycka om mig men nu inser jag att jag nog inte har gjort min presentation riktigt som man ska så jag kanske blir totally screwed imorrn. Just nu bryr jag mig faktiskt inte så mycket, då den här presentationen enligt mig är helt värdelös samt för att jag emailade henne med frågor om den för en och en halv vecka sen och hon har inte varit bothered att svara. Men får se hur kaxig jag är imorrn när hon spärrar ögonen i mig haha!

Men, det här var en bra dag, fint väder, jag va på bra humör och mycket som annars skulle irriterat mig har bara passed me by.
I can feel the flow, på nåt sätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback