i scooched on over

Söndagar brukar oftast vara rätt lame.
Men den här söndagen va riktigt, riktigt bra.
Jag kan nog leva på den ett tag :)

Apropå att leva, haha, så är det konstigt hur folks liv går om varandra och hur nära vänner ibland är totalt i obalans.
Så har jag känt ett tag, och idag nådde det a peak när jag mådde bättre än nånsin och min bästa vän här som fungerar som soulmate, familj, och allt annat man kan tänka sig från en riktigt bra vän var på botten.
Men nu tror jag, eller vet jag, att det vänder för henne.
Äntligen.
Och livet ser med ens mycket bättre ut.
Murphy's law "everything that can go wrong will go wrong, at the same time" kan även funka på det motsatta sättet ibland.

Imorrn måste jag göra allt jag har skjutit upp i helgen: tvätta, städa, plugga.
Måndagar <3
Men ska försöka göra det fort så jag kan njuta av dagen sen. Shopping, häng vid thames och utgång verkar det bli.

God nattttt, förresten jag har ont i en tand, undra om jag måste göra nåt åt det.
Haha aja, senare problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback