it's not even making sense

Sena nätter väntar alla. Jag lägger mig aldrig innan ett längre, oftast inte innan två.
Men egentligen klagar jag inte. Och egentligen har jag en hel del att skriva men jag har inte tid eller lust just nu.
Måste dock säga att jag har en ny bok på min top 10 lista: the history boys. En pjäs är det iofs, men jag har läst den och nu sett filmen. Gud så bra, läs den, se den, speciellt folk som har pluggat historia, för då uppskattar ni den säkert ännu mer än mig!

Gårdagens roligaste, vi såg på film på franskan, och efter cirka en minut börjar en sexscen, mellan två hm ganska oattraktiva människor haha, och kvinnan spankar mannen rejält och det filmas såklart i närbild. Då utbrister vår lärare, en lite rund, halvbritt halvfransk, söt kvinna i 60årsåldern: "Cet un film francais, thats all im saying!" hahahah.

Ikväll ska jag till vixan, wiie!
Ska bli jättekul, och även skönt med lite miljöombyte så kanske jag förstår vissa saker/personer bättre när jag kommer tillbaka. Tvivlar på det dock, en del personer är nog bara konstiga haha.

Och nu en klassiker à la Shire:
Ha det bäst, gå på fest, dansa mest!!!!

Kommentarer
Postat av: vicky

ses snaaaart :D <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback