på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv

Pffffffffffffffft.
Thats all im saying.
Jag fattar inte att jag aldrig lär mig att inte tro så mycket.
Just nu tror jag ingenting, för jag orkar verkligen inte! Vissa saker tar helt enkelt för mycket tid och kraft och blir det inte lättare så säger jag helt enkelt tack och hej till allt liknande för jag vill inte slösa bort en hel dag av mitt dyrbara liv på att wajna.
Det jag skrev precis är dock bullshit för det krävs så lite för att jag ska göra precis det motsatta men men.
Jag vet iaf vad jag borde göra och det är väl alltid nåt.

Sena kvällen/natten blev iaf bra, gick en runda runt clayhill (alltså inte så jättelångt) med kinga och gick sen till hennes rum för ett glas vin och tittande på "flip cameras" som tydligen är essential för journalister. Dom är så jävla snygga så jag funderar verkligen på att investera i en. Det är som en jätteliten filmkamera som man bara ska dra upp om nåt spännande händer, och med dom filmar journalisterna på the guardian om dom tex är i en bandvagn i afghanistan. Ganska häftigt ändå så vi satt och dreglade över dom ett tag. Och pratade om våra liv, som alltid, men inte blev vi så mycket klokare haha.


Nu åt jag precis en skål ris  med tikka masala; jag har otroligt konstiga mattider.
Idag har jag ätit: Pastasallad klockan 13, ris med tikka masala 01.00 hahaha.
Är man student så är man? Och av nån anledning har jag aldrig frukostmat!
Läste lite typiska studentgrejer på facebook och en va att man aldrig har kniv och gaffel men ALLTID har 10 skedar minst.
Det är verkligen sant. Okej nu måste jag nana för mitt mål är att gå på gym 12 imorrn och innan dess plugga lite.

Nattiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback