we'll just have to wait and see

Hemmaaaaaa i borran. Det är ganska kallt måste jag säga. Jag missade nästan planet igår för att alla tåg från surbiton till waterloo va inställda.... great.. Hade jag inte haft J med mig som hjälpte mig med väskorna och lugnet fram tills waterloo haha hade jag nog gone bananas. Men nu är jag här, allt är bra, har inte direkt gjort så mucket sen jag kom hem, jag är väldigt trött (jag fölorade hela TVÅ timmar pga sommartid hahah). Så är egentligen redan lite uttråkad haha men behöver vila. Sen kommer nog dom här veckorna swischa förbi fortare än kvickt, vilket jag också hoppas. Det är nämligen alltid så, eller ja både nu och innan jul, att veckan innan jag åker hem va den roilgaste på hela terminen.

Hur som helst, det finns mycket jag vill göra här, och snart fyller jag 20 år o m g. Det är inte klokt!
Jag vill nästan inte tänka på det haha.



Och förresten. När det för en gångs skull verkligen går rätt och känns rätt, varför pekar allt annat emot?
Men, jag kan ju bara inte bry mig om det just nu, inte när jag känner såhär :)
Jag har till och med gått och blivit cheesy, vad lame haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback