wohooo

Jag gillar inte när jag försummar bloggen, gah! Ska försöka bättra mig. Imorrn åker jag hem till borås, vilket ska bli kul förutom att jag har hört att det är minsugrader.............. Hm.. Och nu känns tre veckor väldigt väldigt mycket. Är inte så jättepepp, men det ska bli skönt att träffa familj och vänner :) Och att fylla år hemma, har nog inte vuxit ifrån frukost på sängen och ja må hon leva än haha.

Den här veckan är precis som sista veckan innan jul - den bästa på länge, många sena nätter, vilket kommer leda till att jag ytterligare en gång kommer hem helt exhausted. Men jag klagar inte, i can feel the flow right now. Men det verkar verkligen alltid bli såhär, jag hade hemlängtan för typ två veckor sen, och nu vill ja inte heeem haha, och nästan alla säger samma sak.

Så vad har hänt sen sist.. Hm, ja i onsdags bestämde vi oss för party big time, och när man gör det brukar det ju oftast inte bli så jättekul för att man har för höga förväntningar. Så var icke fallet, vi hade sjuuuuukt kul, jag, kinga, agne, jason och andy började dricka lite lugnt på lloyds och endade up med absolut det störtsta antalet glas jag har sett på ett så litet bord förut haha. Och ni kanske kan se hur detta gick, jag drack shots med två öststatare och två män haha... Japp, jag va absolut mest rund om fötterna haha. Och problemet med mig är att jag blir aggro i ett visst state of drunkness. I onsdags bråkade jag med kinga (fast inte seriöst men ah jag slog till henne när hon tog min mobil haha..), en bouncer, kvinnan i garderoben, en israelisk man som jag absolut inte minns för ens en sekund, en kille som jag träffat EN gång förut och inte känner men han känner typ fem pers i min bekantskapskrets som kommer få höra detta haha, samt, kebabmannen... hahahahah.. jag vet verkligen inte vad det är för fel på mig, men jag underhöll iaf vissa :P
Kvällens citat, va från mig haha, då jag skulle säga att min hand sved för att jag hade salt på den:
"my salt is hurtiiiiiiiiiiing! come on, my SALT is hurtiiing!" hahahaha, andy hade det som facebookstatus tre ggr dagen efter.......... alltid kul att underhålla folk haha. Och ja, min mobil hahah, det ska jag nog lämna hemma nästa gång jag går ut. Dagen efter fick jag nämligen höra detta från J: "so... about your phone conversation phobia... i dont think so!" HAHAHA suuuuuuuck. No comments. Jag skapade iaf kreativa sms.

Detta ledde till att jag igår vaknade upp och inte mådde bäst i världen. Men, dagen blev bra ändå, gick och fikade med kinga och agne, pratade om gårdagen, skrattade åt gårdagen, skrattade så vi grät åt gårdagen haha. Sen träffade vi vix och honey för att äta på jamiiiiiiiies, och in the end va det värt all väntan på ett bord! :)

Idag har jag skrivit en short story om min irritation angående post offices hahah, som jag måste läsa upp på ett seminar klockan 3. Sen måste jag verkligen packa haha, och städa upp mitt rum lite. Jag känner på mig att jag kommer glömma nåt superviktigt den här gången bara för att. Och ikväll? Flamenco, thats all im saying haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback