när det är rätt

Jag ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat på år och dagar. Men det har kommit väldigt mycket ivägen. Jag minns inte ens när jag skrev sist men det spelar egentligen ingen roll för jag vet att sen dess har det 99 % av min vakna tid, och antagligen även sovande bara funnits one thing on my mind. Och jag vet inte vad jag ska göra åt det, om jag ens ska göra nåt åt det.

Egentligen är jag gladare än någonsin, verkligen. Och det här ska gå för inget har något känns mer rätt.
Men jag kan inte låta bli att vara ledsen när jag lämnar landet om 10 dagar, även om jag gör det för en tågluff jag verkligen ser fram emot. När vi bara har dom tio dagarna plus små delar av sommaren kvar innan vi måste säga hejdå för ett långt tag så dör jag lite.

Aldrig nånsin har jag känt såhär och sett ett "vi" så långt framåt.
Dina ord, dina händer, dina ögon, dina armar, din röst, din doft, dina kyssar, ditt tröstande och ditt skratt.
Jag vet inte hur jag ska klara av det här när alla omständigheter verkar göra sitt yttersta för att förstöra.
Men det är äkta. Det är det.

Okej, jag måste fokusera. Måste...

Kommentarer
Postat av: vicky

if you have the willpower :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback