coming up easy

Tänkte jag ska vara lite ytlig då, och visa er min nya look:


Hahah japp, jag gillar seriösa ego photo shoots

Jag har inte alls vant mig än, har aldrig haft såhär mörkt hår, men jag tror jag gillar det.
Det märks iaf, ALLA kommenterar, till och med en som jobbar i caféterian hahaha, okej han ser mig varje dag, men ändå lite weird.
I alla fall, jag har lektion igen om en halvtimme och måste läsa två artiklar innan det.
Egentligen har vi nog mer att göra men jag ska nog dra en vals att skrivaren inte funkade eller nåt för jag pallar verkligen inte haha.
Är på jättebra humör idag av nån anledning, pigg även fast jag gick upp halv åtta, antagligen pga två koppar kaffe men ändå.
Vardagslivet leker så att säga.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback