im gonna hit you with my rhythm stick

Hej på er!

Idag har jag: vaknat 1.5 timme senare än jag planerat, skrivit ut en dikt, haft creative writing, skippat dramatic writing, ätit spagetthi och vitlöksbröd, druckit kaffe, speedskrivit en artikel och läst 20 sidor, fått ett mail att idiotläraren gav mig ett A trots allt (bullshit radar my ass), haft feature writing lektion med en gästföreläsare, dreglat över pappersvikaren som idag hade slips (!), pratat med folk på msn, lyssnat på miss li, återupptäckt fre (
nostalgivarning), tack vare amir, ätit lasagne, tränat i över en timme och varit väldigt nöjd med mig själv (har inte tränat sen mars och insåg idag att det helt enkelt är dags), stretchat även om jag egentligen tycker om att ha träningsvärk, träffat jamie som varit i boston under helgen i tysta avdelningen på biblioteket = inte en bra idé, sett en välbekant slips pp biblioteket haha, fått en mjukishummer av jamie som det står boston på hahaha, internt men kul, pallrat mig hemåt, beställt saker från forever21, tvättat, duschat.

Jag är ganska nöjd med den här dagen, borde hunnit snacka med alice också, men får bli imorrn.
Nu ska jag lägga mig i nytvättade, torktumlarvarma lakan, hell yeah!



Utanför MoMa, foto Norman Steinmetz.
Jag älskar min fakeskinnjacka från forever 21!

Natti!

PS: Av nån anledning fick jag precis inspiration att få igång min andra blogg som jag skapade för ett tag sen. Det ska bli en seriös skrivblogg, inte en privat. Kolla gärna in den,  och ge respons om ni vill, ska börja uppdatera ofta nu är tanken: http://elzapell.wordpress.com/


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad snygg du är Elza!

2009-11-10 @ 20:54:31
Postat av: Alice

snygg FAKE(:D:D:D:D:D)skinnjacka!

sv: min msn är konstig :S jag är tvungen att uppdatera en sak och det tar typ 1000 år är bara på 37 % än sålänge så kmr inte hinna logga in idag

HAHA vet du förresten du som säger att jag suger på bild jag fick övernivå det bästa man kan få!!!

Postat av: elza

tack lina!!!



alice, jaha okej, vad n00bigt, men då får vi prata imorrn då :)hahaha pffft, du har säkert fjäskat för mister PK

2009-11-10 @ 21:56:31
URL: http://pell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback