original sin

Idag vaknade jag klockan sju på morgonen, med mobilen, med ett halvskrivet sms, i handen, sminket på, samma kläder som igår, armband och stämpel, blomman fortfarande i håret samt ett diadem med födelsedagsglitter som jag råkade sno av en haha... Då vet man att det har varit en bra kväll! Kvällen började med en jättelång förfest, bara jag och kinga, för att alla andra ville gå till festen klockan 8.30 men det är liksom emot mina principer, för jag vet att det inte blir roligt då haha. Tre timmar och ett antal shots senare joinade vi dom på tims (från kingston) födelsedagsfest, där vi var i cirka fem minuter haha, innan det bar av till cabaloosa, den enda klubben här som släpper in folk under 21, men då får man ett skitfult armband med smileys så ingen kan sälja en alkohol haha. Igår hade dom till min stora glädje livemusik, ett jättebra jazz/soulband, det va såååå kul att dansa, har saknat det, och det är inte samma sak på house parties haha. Riktigt roligt, och träffade en mycket intressant person som liksom åt mig med blicken och boostade mitt ego riktigt bra. Det hela kändes lite som en trägårnkväll the good old days men med bättre musik och finare golv haha.

Idag har jag inte lyckats göra så mycket vettigt även om jag borde. Slötittat på serier, fikat med kinga och sen middag med jamie, mamadou, yaman och teresa på ett arabiskt ställe, jättegott! Nu ska jag snart iväg till yaman och sen på nån fest. Egentligen pallar jag verkligen itne, men det är väldigt nära så jag vågar gå hem själv om det är tråkigt, och jag kunde inte säga nej när jamie  sa att det här kanske är den nästa sista helgen vi alla kommer spendera ihop och hade puppy eyes haha, så nu är jag snart på väg. Mitt största problem förutom att jag borde plugga och att jag fortfarande är bakfull är att vårat varmvatten inte funkar idag så jag har inte tvättat håret. Så jag ska ha mössa haha, sånadär källarfester är det så jävla mörkt på ändå så who cares. Ska ta det lugnt dock, för imorrn har jag inga andra alternativ än råstud.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback