man får inte va förmer

Gårdagens höjdpunkt var ju utan tvekan att se en man endast iklädd en beige stringkalsong. Så såg dom nämligen ut i pjäsen jag såg igår, metamorphoses. Den var riktigt bra upplagd, egentligen tilltalar inte själva historierna mig så jättemycket, men skådespelarna och uppsättningen var väldigt genomtänkt och bra. Och killen med stringkallingarna va så liten för att vara kille haha, typ pocketable. Fick nånslags känsla av att jag ville stoppa honom i fickan alternativt lyfta upp honom och bädda ner honom nånstans, vet inte om det var en obehaglig eller underhållande känsla ärligt talat hahaha.

Hur som helst, idag är det fredag och jag hade lektion klockan åtta och sedan en tre timmar lång fika med kinga, riktigt nice. Lektionen var en av dom mest givande på länge med den där professorn jag avskyr, både för att jag gjorde något kreativt för en gångs skull, samt för att jag insåg att en viss pappersvikare är ganska full of himself då och då. Hade lite blandade känslor där, först kom han in i skitsnygga kläder och sånadär rapist glasses som jag verkligen älskar, och tittade på mig och log iaf fem gånger under de två och en halv timmarna, men sen ställde han världens konstigaste frågor till tjejen vi intervjuande och var jättesäker på det han skrev fast det verkligen sög gnupung haha. Ahh, the illusion of beauty hahaha. Jag är lite flum idag känner jag, men det är liksom fredag, den trettonde till och med, vilket det även var en speciell dag för åtta månader sen, och inte ens det är särskilt viktigt nu, jag orkar inte ens tycka det är jobbigt längre. Det är ju ingenting egentligen, som att lägga tid och kraft att bry sig om en låtsaskompis ungefär. Det finns viktigare saker just nu, som att jag ska bli klar med allt skolarbete så snart som möjligt och det ska kick ass, att jag ska umgås med mina fina vänner som inte kommer tillbaka hit efter jul, och göra typiska new paltz saker (chilla hahaha), jag ska till florida i slutet av den här månaden, jag ska spendera så mycket tid som möjligt i NYC, gå på musikaler, museum, central park, innan jag åker hem till min älskade familj och mina älskade vänner på ett välbehövt jullov. Shit, nästan bara en månad kvar, så mycket jag måste göra innan dess. Så nu ska jag ta tag i lite plugg och sen se på mtvs fredagstv, som är sjukt dåliga "reality" shows med jamie som tydligen har varit jättesjuk så jag har inte ens sett honom på två dagar, det hör inte till vanligheterna. Håll tummarna för att jag undviker svinis.


I parken utanför moma.


Hur som helst, trevlig fredag!  Gratisalkoholfesten va visst nästa vecka, så vad som händer ikväll är fortfarande i ödets händer, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback