svennar...

Åh gud, jag fick för mig att jag skulle kolla in den där serien "ullared" som femman har börjat sända och min första upptäckt, förutom hur tragiska människor är, var:
Jag känner igen där där ubergayiga och sjukt irriterande make-up artisten mattiaz som säger "hallå" hela tiden... från lunar!
Hahahahaha.
Jag tror att han lajvade mycket ett tag, det kan mycket väl hända att vi va vänner till och med.
Jag kände igen honom DIREKT, det känns ganska lågt, va ändå sådär en fem år sen jag var aktiv på lunar.
Men vissa saker förändras inte.
Och för att koppla just det till något lite djupare pratade jag med en gammal vän idag.
En som var min allra bästa vän just i lunaråldern, mellan femman och nian, men sen växte vi ifrån varandra.
Hur som helst var det väldigt givande att prata, och vi insåg nog både att även om vi förändrats otroligt mycket finns det ändå en grund och botten kvar där vi båda förstår varför vi va så bra vänner.

Jag är mörkbrunett nu förresten, riktigt mörk, jag tror jag trivs med det.

Ciao!

Update: Okej jag kollade klart på programmet... klockan är halv ett på natten så det va kanske inte det smartaste jag gjort i mitt liv men... HAHAHA. Jag är faktiskt mållös. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Jag har skrattat en hel del iaf, men mest av allt har jag verkligen skämts. Det är sällan jag tycker det är pinsamt att titta på tv men det gjorde jag verkligen nu. Kan inte sätta fingret på det men... Asså egentligen kanske jag bara är dum och försöker vara nåt, men det känns så tragiiiiskt att folk kan tycka att åka till ullared är det bästa dom nånsin har varit med om. Jag vill tro att det INTE är en "vanlig svennesyn". Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback