coincidence

Hej bloggeNnnNN.

Jag har inte så mycket skrivmotivation alls.
Sen vi sågs sist har jag:
Ätit kinesiskt två gånger, fikat, pluggat, sett 500 days of summer och blivit besatt av den, upptäckt regina spektor, skrattat, shoppat, flörtat, fått writers block bigtime, försovit mig, klagat på lärare, klagat på amerikaner, klagat på amerika, fått en kram i regnet, blivit erbjuden ett paraply, väntat på sms, missförstått, fått sms, blivit erbjuden en bat mitzvah, försvarat vikingar, insett att jag egentligen inte vet ett skit om vikingar haha, haft på mig min vikinghjälm i rummet bara för att se om min rumskompis skulle kommentera det (hon gjorde inte det haha), blivit irriterad, frustrerad, hållit kvar en ärm, förlorat förhoppningar, rannsakat mig själv, blivit tvingad att göra mig av med vattenkokaren i mitt rum, fått tomatsoppa av kinga, insett att jag kan dricka kaffe gratis ett tag för mina excessive dining dollars, sett fram emot floridaresan om tre veckor, sett fram emot halloween IMORRN, träffat en amerikansk tjej som kunde sjunga små grodorna, bevittnat ett drama på poughkeepsie bussen som ledde till att polisen kom, blivit positivt överraskad.

Nu är jag ganska lat och funderar på hur jag ska fördriva den här kvällen.
Finns två potentiella fester, men jag är lite skeptisk till båda, och vill inte ta på mig min costume förrän imorrn.
Och jag har ont i halsen.
Vi får väl se, time will tell.
Men seriöst, titta på 500 days of summer, den var bra för mig.
Jag kunde inte ha hittat den vid ett bättre tillfälle ärligt talat.

- So what happened?
- What always happens. Life

Det är ju så det är.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback