meh

Vaknade upp med superjävlaont i halse i morse och på den vägen är det.
Inte den bästa dagen i mitt liv, men långt ifrån den sämsta heller iofs. Kom på att man kan äta veggieburgare i bagles idag haha, alltid nåt. Skippade en lektion för att jag orkade bara inte gå dit och sitta och hosta i två och en halv timme. Var kanske lite dumt för jag gjorde varken nytta eller sov, men men. Sen har jag hängt i kingas rum, skrattat så jag dog både med och åt hennes roomie plus bf. Asså dom kunde inte vara mer amerikanska, jag dör. Killen förklarade för jamie varför den australienska flaggan ser ut som den gör... Bra jobbat liksom, han kunde ju berättat lite för mig om Olof Palme-mordet också och för Kinga om Roman Polanski när han ändå va igång. Meeen okej, hands up, han va lite rolig också. Undrade hur det kommer sig att man går ut skolan så tidigt i australien "do you start pre school when your in the womb?" HAHAHA ja tyckte faktiskt det va skitkul.

Nu måste jag försöka sova, har lektion klockan åtta imorrn, som ja iofs skulle kunna skippa men ja vill ha tillbaka min artikel om oktoberfest i poughkeepsie haha, och säga hejdå till kinga som lämnar mig för sunny california imorrn! Bara i en och en halv vecka men ändåååå.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback