såklart

Jag tycker om när saker makes sense och när jag kan faktiskt säga att jag HAR ordning i oredan!
Idag behövde jag min nagelfil och tänkte "ja just det, den ligger underst i tvättkorgen" hahaha och det gjorde den.
Varför är en svårare fråga, men jag mindes att det va där den hade placerats iaf.

Nåt annat som makes sense:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8309818.stm
Mest intressanta nyheten på länge måste jag säga haha, jag fattar inte riktigt, hoppas på en uppföljare med ett reportage om den där stackars killen haha.

Och nåt annat som makes sense på riktigt: Nya icareklamen hörde jag talas om idag.
http://www.youtube.com/watch?v=51xyUO0_lfM&feature=player_embedded
Där va den. Bra initiativ helt klart, hur kan folk bli upprörda?
"Det är inte tillräckligt klart vad dom vill säga."
Hur fan ska dom göra det då? Jag tycker det är bra. Om jag ser kritik från folk med koppling till detta klaga kanske jag kan tänka om, men det tror jag inte kommer ske. Reklamen speglar samhället fint, som tea precis sa.

En sista grej som inte makes sense: Japp det har snöat här också. What is up with that?
Inte alls kul, bara blött och kallt och pissss.

Annars då? Ja idag var dagen jag fruktat då jag skulle lämna in massa saker så det är till och med skönare än vanligt att den här torsdagen är över. HATA torsdagar. På kvällen är det "glasstoppingdag" i cafeterian iaf haha... Det gäller att vara livsnjutareN ni vet. Nu är klockan snart nio och efter en lång middag ska jag nog bara försöka läka min svidande hals med chaite, se på lyxfällan, hitta på en news story, förhoppningsvis få tillbaka min gamla news story mailad till mig av min inkompetenta jävla idiotlärare, och titta förbi hos jamie för jag fick ett sms att han har en present till mig, och fick förklarat för mig att den bara ÄR jag haha... Antagligen nåt sjukt dumt hahaha.

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback